Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Miyako. Meer weten? Ontdek meer
Maurice
9 jun 2026 om 18:06
Lekker, vers en aardige medewerkers.
Haya
7 jun 2026 om 17:46
Het was ontzettend lekker en ik heb zelfs gratis bubble tea ontvangen! Jullie maken mij erg blij. Wat een geweldige service en lieve verrassing. Ik ben heel tevreden en zal zeker opnieuw bij jullie bestellen. Bedankt voor de uitstekende service.
Gerda
6 jun 2026 om 0:55
Hele lekkere sushi gegeten.
Monique
13 mei 2026 om 20:00
Weer erg lekker. Snelle en nette bezorging
Janet
25 apr 2026 om 20:51
alweer perfect!! goede en aardige bezorger! en eten was weer onwijs lekker! dankjewel iedereen bij Miyako :)